Соціологічне дослідження «Особливості споживання (дез)інформації»

У 2021 році експерти «Західноукраїнської мережі з протидії дезінформації» дослідили головні канали та умови поширення дезінформації, типи споживання контенту в читачів новин віком 16 до 65 років у чотирьох областях: Львівській, Закарпатській, Івано-Франківській та Чернівецькій.

Завдання цього дослідження — вивчити практики медіаспоживання та визначити сигнали довіри до інформації та / або джерел інформації. Для дослідження обирали матеріали, які містили правдиву, точну і нейтральну інформацію, а також різний спектр маніпуляцій, аби встановити, як ці маніпуляції зчитуються учасниками дослідження.

Це дослідження було представлене Львівським медіафорумом і Дослідницькою агенцією Fama за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).