Школа медіаменеджменту

Навчання для засновників медіастартапів, редакторів українських ЗМІ і медіауправлінців різних рівнів.

Проводились у 2017 та 2018 роках. Під керівництвом тренерів учасники працювали над концепцією і стратегією видання, вчились розробляти редакційні стандарти й керували редакційними процесами, знайомились з особливостями фінансового менеджменту медіапроектів та інструментами монетизації.

Серед тренерів Школи медіаменеджменту:

  • викладач Гарвардської бізнес-школи, консультант з digital-стратегій Гжегож Пєхота;
  • експерт з довготермінових стратегій Євген Глібовицький;
  • керівниця з розвитку видання «Платформа» Марія Фронощук;
  • керівник департаменту діджитал-маркетингу 24 Каналу Денис Зеленов;
  • очільниця Агенції розвитку локальних медіа Лєра Лауда та інші.

Проект створено за підтримки Національного фонду на підтримку демократії (NED).