Львівський медіафорум приймає заявки від медіа на стратегічну підтримку

Львівський медіафорум запрошує українські медіа подавати заявки на отримання грошової підтримки у межах Strategic Media Support Program. Ми оберемо 15 редакцій, яким допоможемо втілити стратегічні плани розвитку, спрямовані на посилення спроможностей, розширення проєктів, диверсифікацію доходів та покращення якості контенту.

Що можуть отримати редакції?

Кожна обрана редакція отримає фінансову підтримку у розмірі 3 000 євро. Ці гроші можна використати на операційні витрати, створення та просування контенту, консультації, тренінги, технічну підтримку, дизайн або придбання необхідного програмного забезпечення та цифрових інструментів. 

Допомогу від Львівського медіафоруму в межах цієї програми може отримати медіа, яке:

  • Не менше двох років працює на українському ринку;
  • Не припинило роботу під час повномасштабної війни (або припиняло, але відновило);
  • Має прозору структуру власності і легальні доходи;
  • Створює якісний і важливий для суспільства контент;
  • Створює контент українською або іноземними мовами;
  • Не поширює дезінформацію або мову ворожнечі, в тому числі в контексті російської агресії проти України, і не є політично заангажованими;
  • Дотримується професійних стандартів журналістики і кодексу етики;
  • Має план (концепцію) розвитку/зростання.

Заповніть форму, щоб подати заявку.

🗓 Дедлайн: 22 грудня 2024 року. Результати відбору ми повідомимо на початку січня. Ми не гарантуємо, що всі заявки будуть схвалені, і залишаємо за собою право відмовити без пояснення.

Проєкт розроблений і реалізований Львівським медіафорумом у партнерстві з ЮНЕСКО та за підтримки Японії. Проєкт є частиною ширших зусиль ЮНЕСКО щодо підтримки безпеки журналістів і свободи слова в Україні.

Strategic Media Support Program — це довготермінова програма підтримки Львівського медіафоруму, спрямована на зростання медіа. Наша програма сфокусована на втіленні стратегічних планів, що дозволить медіа посилити свою спроможність, розвивати й масштабувати проєкти, працювати ефективніше, диверсифікувати джерела доходів і знаходити нові, підвищувати якість контенту й урізноманітнювати його, охоплювати більшу аудиторію.