Донорське поле підтримки для медіа в Україні

Дослідницька команда Львівського медіафоруму провела це дослідження, щоб зрозуміти, як працює так зване донорське поле для медіа в Україні. Під донорським полем маємо на увазі простір для взаємодії, що виникає в умовах співпраці міжнародних донорських організацій і медіа, які отримують гранти на свою роботу. Це перша публічна спроба системно вивчити поле і проблематику донорської підтримки медіа в Україні.

<i>Команда, яка працювала над дослідженням: Ігор Балинський, Анна Ласій, Ольга Білоусенко, Анатолій Білоусенко, Отар Довженко</i>
Команда, яка працювала над дослідженням: Ігор Балинський, Анна Ласій, Ольга Білоусенко, Анатолій Білоусенко, Отар Довженко

Мета дослідження — з’ясувати, які донорські організації підтримують медіа в Україні, як структурована і за якими принципами надається ця підтримка, які медіа її отримують, які труднощі виникають у медіа і донорів, в чому розходяться і збігаються їхні інтереси, а також що можна змінити у практиках і політиках учасників процесу, аби поєднувати зусилля і співпрацювати ефективніше.

Ми впевнені, що узгодження дій і краще розуміння мотивації, інтересів і потреб одне одного допоможе донорам і медіа, зробить програми підтримки у цій сфері ефективнішими й позитивно вплине на медіасередовище, а отже, на українське суспільство. Якщо у вас є запитання щодо дослідження, пишіть на пошту bilousenko@lvivmediaforum.com.

Проєкт втілено за фінансової підтримки організації International Media Support (IMS).