Донорська підтримка медіа в Україні: як минуло обговорення дослідження з командою Львівського медіафоруму
Чи можливе взаємовигідне партнерство медіа і донорів? Ми віримо, що так.
Тому запросили представників українських медіа поміркувати разом, як це партнерство побудувати, що можна вдосконалити і змінити у своїх підходах і практиках, з чого почати рух у цьому напрямку.
Ключові висновки і спостереження авторів дослідження «Донорське поле для медіа в Україні» представили керівниця дослідницького відділу Львівського медіафоруму Ольга Білоусенко і креативний директор Отар Довженко. Колеги з медіа ділились і наболілим, і успішними кейсами конструктивної співпраці з донорськими організаціями.
«Більше знати і розуміти про донорів, про їхні цілі, про роботу цих організацій в Україні і їхній країні корисно для медіа — це розширює перспективу. Як і пробувати працювати з новими донорами й бути проактивними в комунікації з ними. А головне — не сприймати донорське фінансування як замінник недоступних зараз джерел доходу, а дивитись на співпрацю з донорами як на партнерство заради спільної мети», — Отар Довженко.
«Ми віримо, що це дослідження пролило світло на ті питання у співпраці медіа з донорами, які до цього залишилися поза полем нашого зору. І дуже цінно, що дослідження та його результати запустили щиру дискусію, яка сприятиме порозумінню у подальшій співпраці між стейкхолдерами з обох сторін. Сподіваємось, за кілька років ми зможемо повторити це дослідження й побачити в динаміці, як ситуація змінилася», — Ольга Білоусенко.
А ми ще раз рекомендуємо прочитати наше дослідження і будемо вдячні, якщо після цього ви захочете поділитися вашими думками, порадами і історіями в будь-який зручний для вас спосіб.
Переглянути запис дискусії можна тут.