Тренінги Media Excellence Program у Львові: як 40 медійників обмінювались досвідом і шукали спільне

Сорок медійників  — представники 19 українських регіональних і нішевих медіа — три дні провели у Lviv Media Hub. Вчились планувати роботу редакції, знаходити рекламодавців і робити нативну рекламу, а також залучати донорські кошти. Тренінгові програми у межах Media Excellence Program ми плануємо, спираючись на докладне дослідження потреб медіа, з якими працюємо, аби жодна хвилина навчання не була змарнована.

«Ми зібрали вичерпну інформацію про очікування й потреби всіх редакцій, які зголосились до навчання. Обрали тематику тренінгів, запитану в більшості редакцій», — коментує менеджерка проєкту Дарина Єлева.

Досвідом і знаннями з медійниками ділились троє тренерок: співзасновниця проєкту «Мейканемо», медіаменеджерка Катерина Венжик; фахівчиня з нативної реклами Яна Проценко; керівниця Львівського медіафоруму Ольга Мирович. Зокрема Катерина розповіла, як медіа досліджувати своїх конкурентів; Яна поділилась досвідом успішного пошуку рекламодавців. Ольга запропонувала покрокові інструкції з написання грантових заявок, вибудовування комунікації з донором і ведення проєктів для медіа, врахувавши висновки нашого дослідження донорського поля для медіа в Україні. Найцікавіше і найважливіше з їхніх тренінгів ви зможете прочитати незабаром — конспекти готує «Рубрика».

Із 2024 року Львівський медіафорум виділив навчально-тренінгову складову своїх проєктів у довготермінову програму підтримки — Media Excellence Program. У її межах ми пропонуємо медійникам і редакційним командами індивідуальні і групові консультації, тренінги та інші навчальні можливості. Ця подія — перший кількаденний марафон онлайн-тренінгів у межах програми.

«Нам важливо було зібрати всіх на навчальну сесію у Львові, щоб представники медіа з різних регіонів мали змогу познайомитись і обмінятись досвідом. В межах нашої програми є й онлайн-навчання. Воно економить час, але не дає ефекту залучення до спільноти й тих переваг, які людина отримує від живого спілкування», — каже Дарина Єлева.

Серед учасників були медійники з Харкова, Одеси, Львова, Сум, Чернігова, Кропивницького, Києва, Коломиї, Запоріжжя, Черкас та інших міст. У їхній роботі є багато спільного, але в кожному регіоні і в кожної редакції є свої особливості, які спонукають медійників винаходити унікальні відповіді на поширені виклики. Обмін цим досвідом дуже цінний для тих, хто прагне вчитись і розвиватись.

«На цьому ми не зупиняємось і готуємо в межах Media Excellence Program нові можливості для журналістів і редакцій, — розповідає менеджерка програми Поліна Звізда. — До нас багато звертаються з запитами про особисті й групові консультації. Отже, ми рухаємось у правильному напрямку». Тож Львівський медіафорум працює над тим, щоб запропонувати нові навчальні можливості медійникам уже цієї  осені.

Media Excellence Program стала можливою завдяки UNESCO, People of Japan та The International Programme for the Development of Communication (IPDC), а також проєкту Fight for Facts, що реалізується спільно з n-ost за фінансування Федерального міністерства економічної співпраці та розвитку Німеччини.