Львівський медіафорум запускає центр комунікаційних досліджень і аналітики

Центр комунікаційних досліджень і аналітики Networks – аналітичний центр Львівського медіафоруму, який інституційно та на постійній основі займається вивченням соціальних комунікацій, формує комунікативні стратегії й напрацьовує рекомендації й політики, спрямовані на покращення суспільної комунікації й розвитку медіаринку України та регіону Східної Європи.

Центр зосереджує навколо себе авторитетних експертів, котрі мають досвід реалізації дослідницьких проектів у співпраці з впливовими міжнародними та українськими організаціями, наприклад, ОБСЄ, USAID, The National Endowment for Democracy (NED), London School of Economics, Kyiv School of Economics, Українським Культурним Фондом та іншими.

У своїх проектах Аналітичний центр Networks використовує апробовані методології аналізу комунікації й дослідження аудиторії та контенту, залучає до співпраці професійних партнерів (соціологів, політологів, культурологів та інших), котрі своєю компетенцією підсилюють експертний потенціал центру, додають дослідженням міждисциплінарності й універсальності.

Координатором центру є керівник дослідницької програми Львівського медіафоруму Ігор Балинський – медіаексперт, засновник Школи журналістики УКУ і головний редактор видавництва «Човен».