Корінн Оснос з команди New York Magazine вперше відвідає LMF
Корінн Оснос — старша менеджерка з питань стратегій щодо аудиторії у виданні New York Magazine.
Корінн допомагає різним командам у редакції зрозуміти мотивацію і поведінку аудиторії, залучити більше підписників та зробити їх активнішими, заохотити читачів розсилок підписуватися на видання.
Саме цій темі буде присвячений її виступ на цьогорічному Lviv Media Forum 2021. Вона розповість про те, як розсилки стали інструментом формування лояльної аудиторії в ЗМІ. Цей виступ буде цікавий як журналістам, так і редакторам, медіаменеджерам та всім, хто цікавиться темою роботи з аудиторією та шукає нових способів не просто захопити якомога більшу аудиторію, а залучити її до взаємодії з виданням.
Корінн Оснос має чималий досвід у вивченні цього напрямку. Вона закінчила магістерську програму з журналістики у Northwestern University за спеціальністю «Медіа інновації та діджитал-підприємництво» і пішла працювати в медіа.
«Мене зачарувало безліч способів, якими ми взаємодіємо з нашим оточенням, фізичним і все більш віртуальним. Працювати журналістом означало заробити на моїй любові до досліджень й письменництва і отримувати за це гроші», — так у колонці для видання Medium Корінн Оснос розповідає про мотивацію роботи в медіасфері після завершення навчальної програми.
Згодом вона працювала діджитал-стратегинею у виданні Travel Dose, яке присвячене подорожам. Цей ресурс радить читачам цікаві напрямки для поїздок та дає натхнення туристам. На цій посаді Корінн Оснос займалася вивченням аудиторії та аналізувала ринок нішевих видань туристичної спрямованості, формувала бізнес-план для розвитку редакції для впровадження нових дизайнерських, маркетингових та бізнесових рішень. Також вона створювала ексклюзивний контент для сайту.
У 2018 році Корінн Оснос долучилась до проєкту Google News Lab Fellow — десятитижневої програми стажувань для журналістів, організованої Google News Initiative. Вона включає три дні стажувань у кампусі компанії Google в місті Маунтін-В’ю в Каліфорнії, США, де учасники та учасниці мають змогу здобути нові знання та навички роботи з діджитал-інструментами.
«Літо після закінчення навчання я провела, працюючи в Matter Ventures як співробітник лабораторії новин Google. Matter Ventures — це акселератор медіа, який працює у Сан-Франциско та Нью-Йорку. Ми з однокласниками мали змогу побувати на двох оглядових подіях, де спостерігали за тим, як медіапідприємці презентують свої ідеї та отримують відгуки на них», — розповідає Корінн на Medium.
Після того вона також працювала дослідницею в Membership Puzzle Project — проєкті, який вивчає взаємодію журналістів та медіа в цифровому просторі. Під час співпраці з цим ресурсом Корінн провела низку досліджень щодо поведінки аудиторії, створила базу даних, до якої увійшло понад півсотні сайтів та радіостанцій з усього світу.
Про себе Корінн розповідає, що з професійної точки зору її цікавить не лише створення чудових історій, а й дослідження розбудови самої журналістської екосистеми. Цей процес містить все — від «упаковки» ЗМІ та доставки меседжів від медіа до читача, і до вимірювання впливу та переосмислення того, якими можуть бути взаємовідносини журналістів з їхньою аудиторією. Саме ця зацікавленість привела Оснос до роботи в New York Magazine.
«У своїй новій ролі в New York Media я використовую професійні навички, набуті під час роботи в редакції, щоб переосмислити процес залучення аудиторії за допомогою розсилок. Це охоплює все — від вдосконалення самої стратегії здійснення розсилок до перегляду способів підходу до членства загалом», — пояснює дослідниця у вищезгаданій колонці для Medium.
Окрім власне вивчення медійної аудиторії та її настроїв, Корінн Оснос сьогодні також продовжує і суто журналістську роботу — вона є дописувачкою рубрики «A minute with» у виданні New York Magazine.