Якісні медіа для вразливих аудиторій

Проєкт, спрямований на посилення видимості й впливу якісних незалежних медіа серед аудиторії, яка не має доступу до якісних ЗМІ, у якої відсутні навички з диверсифікації джерел інформації та яка легко піддається шкідливим впливам пропагандистських медіамайданчиків.

 

Тези, які ми хочемо донести в межах проєкту: 

 

🔸 Якісна журналістика важлива. Вона висвітлює проблеми людей, громад, суспільства.

🔸 Попри те, що зараз доступ до інтернету дає кожному з нас можливість поділитися новинами або висловити свою думку і бути почутим, важливість ЗМІ не зменшилася.

🔸 Медіа допомагають не зациклюватися на власній точці зору й отримувати альтернативні думки, факти.

🔸 Те, які медіа ми споживаємо, формує наш світогляд. Чесні медіа не адаптують свої матеріали під чиїсь очікування, а подають інформацію неупереджено навіть тоді, коли вона розходиться із загальноприйнятим баченням.

🔸 Правда не мусить бути зручною. Обираючи якісні незалежні медіа, ми стаємо носіями знань, а не уявлень. Знання дозволяють нам робити власні висновки.

🔸 Професійний журналіст — це той, хто докопується до правди, а не женеться за увагою читачів. Він керується етичними засадами, а не інтересами власника.

 

Проєкт складається з 5 компонентів

 

🔸 Онлайн-вікторина

 

«Львівський медіафорум» проведе онлайн-вікторину про роль журналістики в житті спільнот та вплив медіа на суспільство, різницю між якісними та неякісними медіа. Для мобілізації учасників до вікторини проєкт співпрацюватиме з ОТГ й ключовими низовими організаціями в регіоні. Щоб стимулювати громади до участі, проєкт запропонує освітні заходи та технічне обладнання для програм медіаграмотності десяти громадам, які зможуть мобілізувати найбільшу кількість людей для проходження вікторини.

 

Більше про вікторину: victoryna.zmi.in.ua/#start.

 

🔸 Конкурс есеїв для школярів 

 

Для підвищення інтересу молодшої аудиторії до якісного медіаспоживання буде проведено конкурс есеїв для дітей старшого шкільного віку «Як ЗМІ змінили моє місто/село/громаду». Учні завантажуватимуть свої твори на вебплатформу проєкту, що дасть їм можливість отримати більше інформації про проєкт та дізнатися більше про те, як відрізнити якісні медіа та чому це важливо для їхнього блага. Цей підхід буде орієнтований на широке коло бенефіціарів: дітей та їхніх батьків/членів сім’ї, які допомагатимуть їм.

 

Більше про конкурс есеїв: zmi.in.ua/ese.

 

🔸 Вулична виставка 

 

Для посилення комунікації про важливість ЗМІ у житті громад, «Львівський медіафорум» підготує виставку, яка розповідатиме цікаві історії про ЗМІ, журналістів та їхній вплив на життя людей. Це будуть історії про те, що ЗМІ не просто передають інформацію, а об’єднують людей і стають інструментом для розв’язання місцевих проблем громад.

 

Більше про виставку: zmi.in.ua/vystavka.

 

🔸 Бізнес за якісні ЗМІ

 

Компонент, що реалізується у партнерстві з Київською школою економіки, метою якого є закликати бізнес підтримувати якісну журналістику в Україні та дотримуватись принципу не співробітництва із ЗМІ, які поширюють маніпулятивні повідомлення, використовують методи промивання мізків і працюють у пропагандистських цілях.

 

Більше деталей про компонент: zmi.in.ua/biznes.

 

🔸 Короткометражний документальний фільм 

 

«Львівський медіафорум» залучить 5 громадських діячів та лідерів думок із різних сфер життя, які мають високу популярність серед цільових аудиторій, щоб стати амбасадорами кампанії та продемонструвати важливість якісних медіа для суспільства й громад. За участю амбасадорів буде знято короткий документальний фільм про роль ЗМІ у розвитку громади та розбудові соціальної згуртованості (як позитивні, так і негативні приклади).

 

Більше про фільм: zmi.in.ua/film.

 

Проєкт «Якісні медіа для вразливих аудиторій» реалізує «Львівський медіафорум» за підтримки Міністерства Закордонних Справ, у справах Співдружності та розвитку Великої Британії.

 

Ви можете надсилати запитання на пошту координаторки проєкту Наталії Болібрух: bolibrukh@lvivmediaforum.com

 

 

до проєктів