#StayAtHome Media Stories

#StayAtHome Media Stories

Карантин, спричинений пандемією COVID-19, спонукав команду Львівського медіафоруму до переформатування роботи та створення нових проєктів, котрі допомагатимуть аудиторії дізнатись щось нове, поділитись досвідом переживання карантину та зустрітись зі спікерами LMF попередніх років.

 

Одним з таких проєктів стала кампанія  #StayAtHome Media Stories by LMF. 

 

Щотижня друзі Львівського медіафоруму з різних куточків світу ділились тим, як пандемія змінила їх роботу та, що допомагає медіа у час глобальної кризи робити історії потрібними та видимими для своєї аудиторії. 

 

У межах проєкту відбулось 10 онлайн-зустрічей з українськими та міжнародними журналістами, блогерами та аналітиками, зокрема з: Камераном Ашрафом ― доцентом Центрально-Європейського університету (Угорщина), Яриною Серкез ― журналісткою The New York Times (США), Остапом Яришем ― журналістом The Voice of America (США), Джейн Литвиненко — журналісткою BuzzFeed News (США/Канада), Бектуром Іскандером ― співзасновником видання Kloop (Киргизстан), Франаком Вячоркою ― медіааналітиком (Білорусь), Юсуфом і Сумайєю Омар ― авторами проєкту Hashtag Our Stories (Дурбан, ПАР), Томом Холлманом ― лауреатом Пулітцерівської премії (США), Кірстен Ган ― журналісткою та засновницею New Naratif (Сингапур), Якубом Ґурніцкім ― засновником Outriders, медіаконсультантом (Польща).



Переглянути усі записи зустрічей можна на сторінці Lviv Media Forum у фейсбуці або прочитати конспекти на MediaLab.Online

 

Камеран Ашраф ― доцент Центрально-Європейського університету (Угорщина): Штучний інтелект (ШІ) варто розглядати через призму прав людини. Для їх максимального забезпечення розробники ШІ повинні ретельніше конструювати та перевіряти алгоритми. А наше завдання ― навчитися критично сприймати контент і знаходити найцінніше в постійному потоці інформації. (Конспект зустрічі)

 

Ярина Серкез ― журналістка The New York Times (США): Тенденції у дата-журналістиці незмінні: чим детальніші дані, тим кращий аналіз. Сфера рухається до створення власної моделі та симуляції розвитку подій, тренування нейромереж. (Конспект зустрічі).

 

 

Остап Яриш ― журналіст The Voice of America (США): Пандемія частково зрівняла можливості: якість картинки в скайп-інтерв’ю у всіх буде однакова. Це стосується і регіональних видань, і великих мовників. (Конспект зустрічі).

 

 

Джейн Литвиненко — журналістка BuzzFeed News (США/Канада): Ми дуже уважно ставимося до онлайн-розслідувань. Головне правило — сприймати те, що відбувається онлайн так само серйозно, як і те, що відбувається в реальному житті. (Конспект зустрічі).

 

 

Бектур Іскандер ― співзасновник видання Kloop (Киргизстан): З одного боку, коронавірус змусив почекати з пошуками нових підходів, а з іншого ― став стимулом для пошуку нових тем. (Конспект зустрічі)

 

Франак Вячорка ― медіааналітик (Білорусь): Іноді є думка, що варто робити щось не про коронавірус, бо від нього вже всі втомилися. Але це не працюватиме. Алгоритми збудовані так, що коли всі обговорюють одну тему, то іншим немає місця. (Конспект зустрічі).

 

 

Юсуф і Сумайя Омар ― автори проєкту Hashtag Our Stories (ПАР): Не забувайте запитувати себе кожні 15-20 секунд, чи достатньо у відео напруги, чи дійсно те, що ви показуєте, зацікавлює. (Конспект зустрічі).

 

 

Том Холлман ― лауреат Пулітцерівської премії (США): Інтерв’ю ― це не балачка. Ви мусите бути детективом: уточнювати, шукати мотивацію, повертатися до заплутаних моментів. (Конспект зустрічі).

 

 

Кірстен Ган ― журналістка та засновниця New Naratif (Сингапур): Щоб не вигоріти під час роботи в умовах локдауну, треба вміти сказати собі, що з вас досить. (Конспект зустрічі).

 

 

Якуб Ґурніцкі ― засновник Outriders, медіаконсультант (Польща): Будь-яка історія медіа починається з потреб спільноти. Залучення аудиторії до цього процесу допомагає їй зберегти надію ― так люди знають, що їх хочуть почути. (Конспект зустрічі).

 

до проєктів