Програма підтримки YouTube-блогерів

Цільовою аудиторією програми є YouTube-блогери, які ведуть свої канали українською або білоруською мовами.⠀

 

Із 94 заявок на програму, отриманих під час першого набору, ми відібрали 67 учасників, котрі пройшли навчальну програму та підготували стратегії розвитку своїх каналів, з яких 4 — отримали менторський супровід та 100 000 грн на втілення стратегії. 

 

Проєкт відбувався у три етапи:

На першому етапі відібрані учасники пройшли серію тренінгів зі створення, просування, монетизації контенту, а також взаємодії з аудиторією.

Провідні експерти працювали з учасниками по таких темах:

 

✓ Як писати сценарії для роликів

✓ Як планувати контент, аби він був цікавим

✓ Тренди в рекламі та монетизації

✓ Як працювати з підписниками та збільшити охоплення блогу

 

На другому етапі учасники напрацювали концепцію розвитку свого каналу. У результаті, експерти та ментори відібрали 4 найкращі концепції (OLDboi, Пан Карпан, Beauty and Gloom, Enjoy the Science)

На третьому етапі чотири фіналісти отримали менторський супровід та фінансову підтримку у розмірі 100 000 грн на розвиток свого каналу.

 

В результаті проєкту учасники отримали приріст аудиторії своїх YouTube-каналів. Зокрема, наводимо топ-10 блогерів, в яких відбулось найбільше зростання підписників на каналах: 

 

Daroha ― 14,8К підписників, +6363, bit.ly/daroha

OLDboi ― 17,4К підписників, +6000, bit.ly/OLDboi

ЧОРНОБРОВІ ― 4,03К підписників, +3678, bit.ly/чорноброві

Пан Карпан ― 4,32К підписників, +2500, bit.ly/ПанКарпан

Enjoy the Science ― 2,84К підписників, +2066, bit.ly/enjoythescience

#Матейчик – 2,25К підписників, +1765, bit.ly/Матейчик

Beauty and Gloom ― 2,61К підписників, +1140, bit.ly/beauty_and_gloom

ANDR10XA ― 3,55К підписників, +950, bit.ly/andr10xa

HistOk Популярно про історію ― 2,34К підписників, +847, bit.ly/histOk

Мамунця ― 5,76К підписників, +630, bit.ly/мамунця

Проєкт відбувся за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

Партнери проєкту: N-ost та Outriders.

до проєктів