
Школа медіаменеджменту
Навчання для засновників медіастартапів, редакторів українських ЗМІ і медіауправлінців різних рівнів.
Проводились у 2017 та 2018 роках.
Під керівництвом професійних тренерів учасники працюють над концепцією і стратегією видання, вчаться розробляти редакційні стандарти та управляти редакційними процесами, ознайомлюються з особливостями фінансового менеджменту медіапроектів та інструментами монетизації.
Серед тренерів Школи медіаменеджменту:
- викладач Гарвардської бізнес-школи, консультант з digital-стратегій Гжегож Пєхота;
- експерт з довготермінових стратегій Євген Глібовицький;
- керівниця з розвитку видання «Платформа» Марія Фронощук;
- керівник департаменту діджитал-маркетингу 24 Каналу Денис Зеленов;
- очільниця АБО – Агенції розвитку локальних медіа Лєра Лауда та інші.
Проект реалізовувася за підтримки Національного фонду на підтримку демократії NED.
Дякуємо, що зробили це можливим!
до проєктів