Школа медіаменеджменту

Навчання для засновників медіастартапів, редакторів українських ЗМІ і медіауправлінців різних рівнів.

 

Проводились у 2017 та 2018 роках.

Під керівництвом професійних тренерів учасники працюють над концепцією і стратегією видання, вчаться розробляти редакційні стандарти та управляти редакційними процесами, ознайомлюються з особливостями фінансового менеджменту медіапроектів та інструментами монетизації.

 

Серед тренерів Школи медіаменеджменту:

  • викладач Гарвардської бізнес-школи, консультант з digital-стратегій Гжегож Пєхота;
  • експерт з довготермінових стратегій Євген Глібовицький;
  • керівниця з розвитку видання «Платформа» Марія Фронощук;
  • керівник департаменту діджитал-маркетингу 24 Каналу Денис Зеленов;
  • очільниця АБО – Агенції розвитку локальних медіа Лєра Лауда та інші.

 

Проект реалізовувася за підтримки Національного фонду на підтримку демократії NED.

Дякуємо, що зробили це можливим!

 

до проєктів