Інформаційна кампанія #цінаслова

«Ціна слова» — інформаційна кампанія, котру у вересні 2020 року Львівський медіафорум запустив спільно із Премією імені Георгія Ґонґадзе, аби нагадати громадянському суспільству та аудиторії українських медіа про ціну, яку журналісти платять за можливість говорити правду. 


Кампанія стартувала онлайн-дискусією «Ціна Слова. Про місію журналіста в боротьбі за правду», котра відбулась під час 27 Львівського міжнародного BookForum. Амбасадори кампанії — Мирослава Гонгадзе, Зураб Аласанія, Вахтанг Кіпіані та Ігор Балинський — про ціну правди, важливість єдності медіаспільноти й особистий вибір іти проти системи.

18 вересня о 17:00 на Майдані Незалежності в Києві відбудеться акція вшанування пам’яті Георгія Ґонґадзе та інших вбитих журналістів.

Амбасадорами кампанії стали Андрій Куликов, Мирослава Барчук, Браян Боннер, Ахтем Сеітаблаєв, Тетяна Даниленко, Лариса Денисенко  та Мирослава Гонгадзе

 

Стежити за перебігом кампанії #цінаслова можна на сайті priceofword.com, де зібрані та опубліковані усі матеріали кампанії, а також цитати тих, хто вже доєднався та висловив свою думку.

 

до проєктів