Вакансія графічного дизайнера до Львівського медіафоруму

Шукаємо повелителя / повелительку візуальної комунікації до нашої команди. Людину, яка знає Photoshop, Illustrator та InDesign ліпше, ніж розробники.

Львівський медіафорум — це громадська організація про медіа і для медіа. З 2013 року працюємо, щоб українські ЗМІ ставали «здоровими» — глобальними, професійними, етичними та спроможними. 

З моменту повномасштабного вторгнення ми не тільки зберегли, але й збільшили команду. Продовжуємо зростати кількісно та якісно.

Що ти отримаєш від роботи в нашій команді?

  • Можливість вкладатись у перемогу через підтримку медіа, не відходячи від лептопа. 
  • Гібридний формат роботи. 
  • Стабільність і впевненість, наскільки це можливо у воєнний час.
  • У тебе буде 2 вихідні на тиждень і 24 дні відпустки на рік. Якщо є об’єктивна потреба попрацювати у суботу / неділю — працюємо, але компенсуємо додатковими вихідними. 

З нами не так, як з іншими:

  • Раз на місяць у нас є четвергові сніданки, коли ми їмо хумус і говоримо про все на світі (крім роботи).
  • У тебе буде змога втілювати ідеї і пробувати нові ролі. Наша фінменеджерка керувала ремонтом офісу, а Head of PMO чілила на резиденції з журналістами та журналістками в Карпатах. Не через економію, а щоб кайфувати й не вигорати.
  • Ми відкрили Lviv Media Hub і регулярно тусимо з українськими (і не тільки) медійниками та медійницями.

Що ти в нас робитимеш? 

  • Станеш повелителем / повелителькою візуальної комунікації організації.
  • Спільно з комунікаційним відділом розроблятимеш айдентику для проєктів відповідно до стратегії.
  • Творитимеш креативи для дописів у Facebook, Instagram та Twitter, сторіс та сайту.
  • Розроблятимеш дизайн-макети банерів, білбордів, брендованої продукції (шопери, футболки тощо) для проєктів організації.
  • Верстатимеш презентації, брошури, звіти (інколи з інфографікою).
  • Генеруватимеш ідеї для підсилення візуальної частини грантових проєктів.
  • Будеш контролити, щоб усі креативи відповідали брендбуку, а наше лого на партнерських матеріалах стояло у правильному кольорі / розмірі / місці.

Ти впораєшся, якщо:

  • Photoshop, Illustrator, InDesign — твої ліпші друзі і ти знаєш їхній функціонал краще, ніж розробники.
  • Ти перфекціоніст / перфекціоністка, що постійно відточує скіли, підіймає рівень стандартів для команди і видає результат «one shot — one hit».
  • Вмієш базово обробляти фотографії / розумієшся в кольорокорекції.
  • Регулярно трекаєш тренди в дизайні й готовий / готова до експериментів (навіть до божевільних).
  • Працюєш у команді і для команди. Швидко аналізуєш ТЗ, даєш фідбек і вносиш правочки.
  • Шукаєш можливості, а не причини, «чому ні».
  • Слово «дедлайн» дисциплінує і мотивує.

Ти не мусиш знати, хто кому колишній головред у медіатусовці, але класно, якщо в тебе добре з медіаграмотністю, і тема медіа тобі небайдужа.

Зайнятість: фултайм. 

Локація: не принципово, але якщо ти у Львові й зможеш забігати на каву, то супер.

Заповни форму, щоб зголоситись на вакансію.

Якщо ми бачимо, що між нами можливий метч — сконтактуємо з тобою і будемо раді познайомитися ближче.

до новин