Як «малим містам» реалізувати свій культурний потенціал через ефективну комунікацію?

Комунікативні стратегії для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих міст» – коротка версія звіту

Дослідження комунікативних стратегій для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих міст» — це:

– 5 місяців роботи експертів, аналітиків та команди Львівського медіафоруму;

– 12 «малих міст» України;

 67 годин експертних інтерв’ю з 92-ма представниками креативних середовищ, влади та локальних медіа;

 моніторинг 36-ти місцевих ЗМІ;

56 активних жителів 7-ми міст, які взяли участь у фокус-групах.

Наші експерти аналізували сильні та слабкі сторони кожного міста.
Які асоціації виникли у наших аналітиків, при дослідженні ідентичності досліджуваних міст дивіться на карті.

Вже 12 листопада ми презентуємо та опублікуємо розгорнутий звіт результатів дослідження, а зараз до вашої уваги скорочена версія з найцікавішими даними.


Дослідження провів Львівський медіафорум за підтримки Українського культурного фонду

до новин