
Комунікативні стратегії для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих міст» – коротка версія звіту
Дослідження комунікативних стратегій для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих міст» — це:
⠀
– 5 місяців роботи експертів, аналітиків та команди Львівського медіафоруму;
⠀
– 12 «малих міст» України;
– 67 годин експертних інтерв’ю з 92-ма представниками креативних середовищ, влади та локальних медіа;
⠀
– моніторинг 36-ти місцевих ЗМІ;
⠀
– 56 активних жителів 7-ми міст, які взяли участь у фокус-групах.
⠀
Наші експерти аналізували сильні та слабкі сторони кожного міста.
Які асоціації виникли у наших аналітиків, при дослідженні ідентичності досліджуваних міст дивіться на карті.
⠀
Вже 12 листопада ми презентуємо та опублікуємо розгорнутий звіт результатів дослідження, а зараз до вашої уваги скорочена версія з найцікавішими даними.
⠀
Дослідження провів Львівський медіафорум за підтримки Українського культурного фонду