Тетяна Даниленко — про силу слова в межах інформаційної кампанії #цінаслова

Про небезпеку несказаного слова, про вибір, про силу слова — теле- і радіоведуча Тетяна Даниленко…

Як «малим містам» реалізувати свій культурний потенціал через ефективну комунікацію?

Громадська організація «Львівський медіафорум» за підтримки Українського культурного фонду провела масштабне дослідження комунікативних стратегій «малих…

Комунікативні стратегії для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих міст» – коротка версія звіту

Дослідження комунікативних стратегій для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих міст» — це: ⠀ –…

Що означає #цінаслова для Мирослави Ґонґадзе

2 листопада у світі відзначають Міжнародний день припинення безкарності за злочини проти журналістів. ⠀ За…

Platfor.ma безкоштовно створить комунікаційні проєкти для соціальних ініціатив

Platfor.ma, що працює як агенція та медіа, оновлюється та відтепер ще більше уваги приділятиме популяризації…

Андрій КУЛИКОВ

Андрій Куликов долучається до інформаційної кампанії #цінаслова

«Слово висловлює, слово надихає, слово ранить і слово вбиває» Андрій Куликов долучається до нашої інформаційної…

Відкрито набір на програму підтримки ютуб-блогерів

ГО «Львівський медіафорум» запускає Програму підтримки ютуб-блогерів, які хочуть прокачати свій канал.

В Україні триває інформаційна кампанія #цінаслова

Павло Казарін, Іван Верстюк, Наталя Лигачова, Ірина Славінська, Зураб Аласанія та багато журналістів й представників…

Ірина Магдиш: «Кожне місто й село в Україні має задатки розвивати культурні індустрії»

Нова й малодосліджена, одначе перспективна галузь економіки — креативні індустрії.