2020-10-30

Комунікативні стратегії для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих міст» – коротка версія звіту

Дослідження комунікативних стратегій для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих міст» — це: ⠀- 5 місяців роботи експертів, аналітиків та…

2020-09-18

Ірина Магдиш: «Кожне місто й село в Україні має задатки розвивати культурні індустрії»

Нова й малодосліджена, одначе перспективна галузь економіки — креативні індустрії. Їх іще називають галузями майбутнього, адже у світі, який відходить…

2020-09-12

Ігор Балинський: «Місто має більше шансів на розвиток, якщо є медії, що активізують мешканців»

Розмова — з Ігорем Балинським, керівником дослідницької програми ЛМФ та координатором проєкту «Малі міста — великі ідеї».

picture
2020-09-15

Комунікативні стратегії для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих» міст

Команда ГО «Львівський медіафорум» за підтримки Українського культурного фонду запустила масштабний проєкт «Комунікативні стратегії для реалізації культурного та креативного потенціалу…

2020-07-10

Малі міста — великі ідеї. Львівський медіафорум оголошує нове дослідження

Малі міста — великі ідеї. Саме так звучить головне гасло нового проєкту Львівського медіафоруму присвяченого комунікативним стратегіям для реалізації культурного…