Новини

Додаток для медійників — новий проєкт «Львівського медіафоруму»
ГО «Львівський медіафорум» створить мобільний додаток для пошуку медійників по всьому світу. Застосунок допоможе знаходити колег та роботу за кордоном,…

Запрошуємо на Business Stand Up про якісні комунікації
Коли етичний бізнес взаємодіє з етичними медіа, всі у виграші: економіка країни зростає, бізнес-клімат покращується, а люди приймають рішення на…

Конкурс есеїв для дітей старшого шкільного віку «Як ЗМІ змінили моє місто/село/громаду»
28 грудня стартував всеукраїнський конкурс есеїв «Як ЗМІ змінили моє місто/село/громаду». Він створений для того, щоб нагадати суспільству про важливість…

Львівський медіафорум запускає «Вікторину зі ЗМІстом» для ОТГ по всій Україні
29 грудня стартує всеукраїнський конкурс серед малих та середніх ОТГ з усієї країни у вигляді вікторини про якісну журналістику. Вона…

Бізнес та медіа: співпраця чи протистояння?
Чому ЗМІ не пишуть про бізнес безкоштовно? Чому підприємці бояться плашки «реклама»? І як вирішувати конфлікти між бізнесом і журналістами?…

Бізнес – за якісні медіа
ГО «Львівський медіафорум», Спілка українських підприємців і Центр журналістики Київської школи економіки розпочали кампанію «Бізнес — за якісні медіа». Саме…

Якщо дезінформація захоплює світ, то час об’єднуватись і боротись з нею
Цьогоріч команда «Львівського медіафоруму» створила «Західноукраїнську медіамережу з протидії дезінформації». Її мета — допомогти регіональним медіа ефективніше боротись з маніпуляціями…

«Львівський медіафорум» створив лендінг про журналістику рішень
Напрям журналістики рішень в українській журналістиці є відносно молодим явищем, але актуальним. Адже люди втомились отримувати тільки негативні новини. Натомість…

«Львівський медіафорум» проведе найбільшу онлайн-конференцію про дезінформацію цієї осені
«LMF Talks: Мережі медіа vs мережі дезінформаторів» — це одноденна безкоштовна подія, що слугує майданчиком для обговорення проблеми виникнення та…

Журналістика корисна для громади
20 жовтня о 16:00 запрошуємо на онлайн-презентацію дослідження про вплив журналістики рішень на локальні спільноти. Можна говорити в теорії, що…

Соціологічне дослідження «Особливості споживання (дез)інформації» в межах проєкту Західноукраїнської мережі з протидії дезінформації
Експерти Західноукраїнської мережі з протидії дезінформації дослідили головні канали та умови поширення дезінформації, типи споживання контенту у читачів новин віком…

Львівський медіафорум долучається до проекту «Пандемія й медіа: як страх перетворити солідарність»
Відколи в Україні запровадили карантин, ГО “Львівський медіафорум” запустила чотири власні проекти для підтримки медіа в час кризи та реалізує…