fbpx

Це для тебе: чому LMF не лише для журналістів?

16.04.2019

Пояснюємо, чому на Lviv Media Forum 2019 треба їхати не тільки журналістам (чи редакторам), а й SMM-менеджерам, працівникам прес-служб, рекламістам, блогерам, маркетологам і навіть бізнесменам! 

Що корисного Медіафорум принесе…

….працівникам прес-служб?

По-перше, ви зрозумієте, чому прес-релізи ніхто не читає. А по-друге, вам розкажуть, які ж тексти, власне, читають. Ви зрозумієте, що треба змінити у роботі, щоб привернути увагу медіа до себе. Окрім того, на Медіафорумі можна познайомитися з величезною кількістю журналістів, поговорити з ними про їхню роботу, зрозуміти контекст і запити українських медіа. Не готові повірити, ніби це вам не допоможе в роботі.

… SMM-менеджерам?

Ми знаємо, що SMM – це не тільки про соцмережі, це найперше про вміння знаходити й грамотно подавати контент, який зачепить потенційних читачів сторінки.
Під час тематичних панелей форуму ми поговоримо про те, як  в режимі онлайн можна моніторити власну аудиторію і миттєво відповідати на її очікування. Розкажемо про головні тренди, які застосовують, щоб просувати контент, а також про нові інструменти, які народжуються внаслідок колаборацій у медіасвіті.

… блогерам?

Мало який блог стає популярним, якщо його автор не вміє створити вартісного контенту і не знає, як правильно поширити цей контент через соцмережі. На Медіафорумі чи не найбільше розмов – саме про створення й поширення контенту. Окрім того, який блогер не мріє про монетизацію своєї діяльності? А як це зробити, не запропонувавши брендам цікавої співпраці? У Львові ми багато розповідатимемо про нативну рекламу тай загалом про матеріали, які споживачеві новин “заходять”. Використовуючи інформацію з Медіафоруму, придумуєте цікаві матеріали, які можете написати з залученням спонсора, – і у вас готовий план, з яким не соромно звертатися до брендів.

…активістам та членам громадських організацій?

Ми, звісно ж, будемо багато говорити і про реформи в Україні, і про нашу та світову політику. Точніше – про те, як медіа висвітлюють ці процеси, та які реформи ідуть у самих медіа. Громадські активісти постійно співпрацюють з пресою. Завдяки Медіафоруму ви краще зрозумієте принципи, за якими медіа висвітлюють і реформи, і політику. Можливо, це допоможе вам по-новому вибудувати співпрацю з журналістами.

 

…графічним дизайнерам?

Інтернет-ринок зробив посаду графічного дизайнера незамінною в редакціях. А от людей, які готові дизайнити для видань, наразі менше, ніж потрібно ринку. Тож, по-перше, на Медіафорумі можна познайомитися з потенційними роботодавцями. А по-друге, зрозуміти, які навики повинен мати графічний дизайнер медіавидання.

… працівникам сфери реклами?

Це раніше рекламний менеджер газети чи інтернет-медіа обмежувався продажем площ на шпальтах. Колись рекламний ролик на телебаченні справді впливав на продажі. Але ці часи давно змінилися. Зараз, щоб реклама працювала, треба ненав’язливо вплітати її в контент, домовлятися з блогерами про згадки бренду в їхніх матеріалах, вести цікаві сторінки в соцмережах. Як це робити ефективно, і які тренди в просуванні бренду панують на світовому ринку, ви дізнаєтеся на Медіафорумі.

…бізнесменам?

Жоден бізнес не досяг успіху без грамотного спілкування з клієнтами. Спілкування ж, зазвичай, відбувається через медіа та соцмережі. Які правила гри у цьому середовищі? Наприклад, як гадаєте, можна видаляти з соцмереж негативні відгуки про ваш бренд? Яка реклама принесе більший прибуток: яскравий банер на новинному сайті чи цікава стаття, під якою буде приписка “матеріал профінансовано фірмою N”? А що таке нативна реклама, і як завдяки їй збільшувати кількість клієнтів? На Медіафорумі ми детально про це розповімо.

… стартаперам?

Який стартап “вистрілював”, якщо про нього не говорили? Промоція свого нового проекту – дуже важлива складова стартап-успіху. А Медіафорум – чудовий майданчик для промоції. Тут ви зустрінете медіапрофесіоналів, з якими можна проконсультуватися щодо перспектив проекту. Тут можна знайти потенційних працівників для свого стартапу. Або навіть почути про можливості фінансування – адже на Медіафорумі 2019 знову буде панель “Можливості”, де грантодавці розкажуть, які проекти готові підтримувати у 2019-му році.


Ми чекатимемо тебе 30 травня – 1 червня у Львові.

Реєстрація тут –  bit.ly/LMF_tickets