fbpx

Фокусна тема 7 Lviv Media Forum – Медіаефекти діджитал ери

19.03.2019

Наприкінці 2018-го року мультимедійна компанія Netflix випустила в світ черговий фільм з культової антології «Чорне дзеркало». Його зробили у форматі інтерактивного кіно, котре дозволяє глядачеві впливати на сюжет. Уявіть, що в певні моменти перегляду фільму перед вами з’являється можливість змінити сюжетну лінію тицьнувши пальцем на екран: додати динаміки чи врятувати героя.

Техніки інтерактивного сторітелінгу, використані у цьому фільмі, — не нові. Проте їх реінкарнація в медіа — це частина глобального тренду, котрий завойовує наш інформаційний простір. Глядач перестає бути пасивним споживачем контенту. Він, натомість, стає його співтворцем. Тепер кожен сам собі сторітелер.

Але це ще не все. Маркетологи використовують практику мікротаргетингу і підлаштовують пропозицію під конкретну особу — персонально під вас. Політичні технологи створюють ідеологічні ком’юніті у соціальних мережах, керуючись вашими інтересами. Ваш телефон показує, коли у вас зустріч, коли відлітає ваш літак, і де ви маєте бути за годину. Інколи — навіть якщо ви його про це не просили. Улюблене медіа формує для вас регулярну розсилку, орієнтуючись саме на ваші вподобання.

Lviv Media Forum 2019, до речі, теж організований персонально для вас.     

Що робити, аби вижити й розвиватися в час, коли клієнт став головним мірилом успіху медіа? Як в режимі онлайн можна моніторити власну аудиторію і миттєво відповідати на її очікування? А може, не варто надто потурати забаганкам споживачів інформації? Які інструменти дослідження ринку потрібно знати, щоб залишитися активним гравцем медіаіндустрії? Як будувати середовище однодумців?  

Зрозуміло одне: лояльна аудиторія — це золотовалютні резерви медіа у 21-му столітті. Тому впродовж трьох медіафорумних днів разом із вами ми шукатимемо відповіді на ці та інші актуальні питання.  Перший день форуму окреслить головні медійні ідеї та тренди. Програма другого дня сфокусується на сучасних наративах і форматах, а третій день буде присвячений інструментам та можливостям цифрової культури. Окрім цього, вже традиційно, ми спілкуватимемось, дискутуватимемо, знайомитимемось і розважатимемось.

Отож, до зустрічі 30 травня на VII Львівському медіафорумі!