Найпопулярнішим ЗМІ в Україні залишається телебачення (ІНФОГРАФІКА)

Traditional-Media

Аби дізнатися новини, більшість українців традиційно вмикають телевізор. Утім все частіше інформацію отримують з новинних стрічок у соціальних мережах. Яким каналам, радіостанціям, газетам і онлайн-медіа віддає перевагу українська аудиторія – в інфографіці від Lviv Media Forum.

На новини українці в середньому витрачають по одній годині на день. Лише п’ять відсотків не слідкують за медіа взагалі.

Основним джерелом новин в Україні залишається телебачення. Щодня інформацію з телеекранів споживають майже 90 відсотків аудиторії. Більше третини українців мають улюблений новинний телересурс. Найпопулярнішою серед українців програмою є новини на «1+1». «ТСН» назвали майже половина опитаних. Понад третина обирають «Подробиці» на каналі «Інтер».

Другим за пріоритетністю джерелом новинної інформації є онлайн-медіа. Інтернет-ресурсами цікавляться понад половина опитаних. На новинні сайти українці здебільшого переходять з російських соцмереж «Вконтакте» і «Одноклассники».

Читають «Українську правду», «»Цензор.НЕТ», «Кореспондент.net», «Обозреватель».

Більш як третина аудиторії продовжує читати друковану пресу, віддаючи перевагу регіональним виданням.

Рідше новини слухають по радіо. Аби отримату свіжу інформацію, приймачі вмикають чверть українців. Сім відсотків слухачів – аудиторія, яка звикла називати радіо «брехунцем» або «колгоспником».

Інфографіку підготували на основі дослідження «Конфлікт у медіа & Медіа в конфлікті» соціологічної агенції ФАМА на замовлення Lviv Media Forum і Школи журналістики УКУ за пітримки посольства Великої Британії в Україні.

Across The Universe-01