IMG_0240-min

Медіафорум – не лише для журналістів

05.04.2018

Розповідаємо, кому варто відвідати Lviv Media Forum 2018

Пояснюємо, чому на Медіафорум треба їхати не тільки журналістам (чи редакторам), а й SMM-менеджерам, працівникам прес-служб, рекламістам, графічним дизайнерам, блогерам і навіть бізнесменам!

Що корисного Медіафорум принесе…

….працівникам прес-служб?
По-перше, ви зрозумієте, чому прес-релізи ніхто не читає :) А по-друге, вам розкажуть, які ж тексти, власне, читають. Ви зрозумієте, що треба змінити у роботі, щоб привернути увагу медіа до себе. Окрім того, на Медіафорумі можна познайомитися з величезною кількістю журналістів, поговорити з ними про їхню роботу, зрозуміти контекст і запити українських медіа. Не готові повірити, ніби це вам не допоможе в роботі.

Три заходи Медіафоруму, які ми рекомендуємо особисто вам: виступ Даніела Ржаси (Google News Lab у Польщі), виступ Арона Пільгофера (Temple University Klein College of Media and Communication), виступ Крістіана Шпара (голова Асоціації державних комунікацій південно-східної Європи).

… SMM-менеджерам?
Щонайменше, case-study успішних акаунтів у соцмережах. Але ж ми знаємо, що SMM – це не тільки про соцмережі, це найперше про вміння знаходити й грамотно подавати контент, який зачепить потенційних читачів сторінки. На Медіафорумі вам розкажуть про головні технологічні новинки, які застосовують, щоб просувати контент. Тож вам буде що послухати.

Три заходи Медіафоруму, які ми рекомендуємо особисто вам: виступ Яреми Духа (екс-координатор по роботі з іноземними медіа в Адміністрації Президента України), виступ Євгенії Кузнєцової (VoxCheck), виступ Ярослава Ведмедя (Postmen).

…графічним дизайнерам?
Інтернет-ринок зробив посаду графічного дизайнера незамінною в редакціях. А от людей, які готові дизайнити для видань, наразі менше, ніж потрібно ринку. Тож, по-перше, на Медіафорумі можна познайомитися з потенційними роботодавцями. А по-друге, зрозуміти, які навики повинен мати графічний дизайнер медіавидання.
Три заходи Медіафоруму, які ми рекомендуємо особисто вам: виступ Аманди Фарнсворт (керівниця відділу інфографіки ВВС), виступ Ярини Серкез (дата-журналіст Wall Street Journal), виступ Олексія Фурмана (New Cave Media).

… працівникам сфери реклами?
Це раніше рекламний менеджер газети чи інтернет-медіа обмежувався продажем площ на шпальтах. Колись рекламний ролик на телебаченні справді впливав на продажі. Але ці часи давно змінилися. Зараз, щоб реклама працювала, треба ненав’язливо вплітати її в контент, домовлятися з блогерами про згадки бренду в їхніх матеріалах, вести цікаві сторінки в соцмережах. Як це робити ефективно, і які тренди в просуванні бренду панують на світовому ринку, ви дізнаєтеся на Медіафорумі.

Три заходи Медіафоруму, які ми рекомендуємо особисто вам: виступ Світлани Павелецької (1+1 Media), виступ Артема Сороки (Wikr Group), виступ Ярослава Ведмедя (Postmen).

…бізнесменам?
Жоден бізнес не досяг успіху без грамотного спілкування з клієнтами. Спілкування ж, зазвичай, відбувається через медіа та соцмережі. Які правила гри у цьому середовищі? Наприклад, як гадаєте, можна видаляти з соцмереж негативні відгуки про ваш бренд? Яка реклама принесе більший прибуток: яскравий банер на новинному сайті чи цікава стаття, під якою буде приписка “матеріал профінансовано фірмою N”? А що таке нативна реклама, і як завдяки їй збільшувати кількість клієнтів? На Медіафорумі ми детально про це розповімо.

Три заходи Медіафоруму, які ми рекомендуємо особисто вам: виступ Іллі Красильщика (видання Meduza), виступ Миколи Балабана (The Village Ukraine), лекцію Олександра Васецького та Андрія Фединишина (lviv.com).

… стартаперам?
О, у нас особлива пропозиція для тих, хто роздумує, чи не ризикнути з медіабізнесом. На Медіафорумі запланована панель, де медіаінвестори розкажуть, в які проекти готові вкладати гроші. З інвесторами можна буде поспілкуватися особисто. Буде також кілька лекцій про монетизацію – почерпнете ідеї, які приносять гроші.

Три заходи Медіафоруму, які ми рекомендуємо особисто вам: потік “Можливості”, виступ Дениса Зеленова (24 канал), дискусію Василя Гатова (діджитал-аналітик) та Вільяма Уріккйо (професор Массачусетського технологічного університету).

… блогерам?
Мало який блог “вистрілює”, якщо його автор не вміє створити вартісного контенту і не знає, як правильно поширити цей контент через соцмережі. На Медіафорумі чи не найбільше розмов – саме про створення й поширення контенту. Окрім того, який блогер не мріє про монетизацію своєї діяльності? А як це зробити, не запропонувавши брендам цікавої співпраці? У Львові ми багато розповідатимемо про нативну рекламу тай загалом про матеріали, які споживачеві новин “заходять”. Використовуючи інформацію з Медіафоруму, придумуєте цікаві матеріали, які можете написати з залученням спонсора, – і у вас готовий план, з яким не соромно звертатися до брендів.

Три заходи Медіафоруму, які ми рекомендуємо особисто вам: виступ Олександри Буринської (головна редакторка Cosmopiltan Ukraine), дискусію про food-журналістику (19 травня), виступ Олександра Васецького та Андрія Фединишина (lviv.com).

…активістам та членам громадських організацій?
Ми, звісно ж, будемо багато говорити і про реформи в Україні, і про нашу та світову політику. Точніше – про те, як медіа висвітлюють ці процеси, та які реформи ідуть у самих медіа. Громадські активісти постійно співпрацюють з пресою. Завдяки Медіафоруму ви краще зрозумієте принципи, за якими медіа висвітлюють і реформи, і політику. Можливо, це допоможе вам по-новому вибудувати співпрацю з журналістами.

Три заходи Медіафоруму, які ми рекомендуємо особисто вам: дискусію про реформи на Суспільному (учасники – Роман Вінтонів, Микола Чернотицький, Наталя Лігачова), public talk Романа Імєльського (журналіст-міжнародник “Газети Виборчої”) та Сергія Мєдвєдєва (Радіо Свобода, Росія), публічне інтерв’ю Джерарда Райла (голова ICIJ) та Анни Бабінець (журналістка-розслідувачка).