6-й Львівський медіафорум, 17-19 травня, 2018

lmf cover
Уявіть собі споживача вашого медіапродукту. Уявіть увесь масив інформації, який його оточує, безліч каналів та джерел, які конкурують за його увагу щосекунди. А ще простежте за технологічними трендами і уявіть, як виглядатиме медіаринок завтра. І післязавтра. І після-після… І ще додайте до цього плани політиків, держав, олігархів та організованих злочинних груп, які розглядають медіа як засіб впливу, маніпуляцій та гібридних воєн. І не забудьте про світові медіакорпорації, які вже зараз знають про вашу аудиторію значно більше, ніж ви самі.

Чи залишиться цьому океані безжальної конкуренції, переповненому уламками як колишніх новинних гігантів, так і невдалих молодих стартапів, місце для дискусії про стандарти, об’єктивність та відповідальність? Чи залишиться в ньому місце для вас?

Як встигати за змінами алгоритмів, навичок аудиторії і при цьому зберегти та розбудувати головне — довіру? Адже попри бурхливий розвиток медіаіндустрії, саме довіра виявилася найбільш дефіцитною цінністю.

Львівський медіафорум надає своїй аудиторії унікальну можливість протягом трьох днів зануритися в атмосферу концентрованої професійної дискусії на тему майбутніх викликів та актуальних проблем медіа. Сотні професіоналів медіаіндустрії з України, Європейського Союзу, Північної Америки та Азії поділяться своїм досвідом та знаннями у формі презентацій, майстер-класів та публічних інтерв’ю.

Наша програма поділена на тематичні напрямки:

  • Контент: як творити якісні тексти, відео, фото та аудіонаповнення в нових умовах.
  • Технології: як прогрес змінює медіасередовище, і що потрібно знати нам, аби не програти в конкуренції.
  • Гроші: що таке ринок реклами сьогодні, і як медіа можуть заробляти у світі, де панують пошукові сервіси і соціальні платформи.
  • Культура і медіа: хто тут курка, а хто яйце? Чи здатні медіа формувати культурні тренди, чи лише підлаштовуватися під той запит, який вже сформований в аудиторії.
  • Політика: якими є шанси реформувати та розвинути суспільне мовлення в Україні, поширити стандарти вільної журналістики у приватних медіа та що чекає нас у зв’язку з російською агресією, майбутніми виборами та іншими політичними та геополітичними викликами.
  • Медіаосвіта та перспективи: можливість ознайомитися з освітніми та грантовими програмами для медіа та громадських організацій.

LMF – це не просто медіатрадиція. LMF – це якісні знання, неординарний досвід та чудове місце для продуктивних знайомств. Львів у травні прекрасний – тож скористайтеся нагодою і подаруйте собі три дні медіадрайву!